woensdag 18 december 2013

Welkom by die gebeurtenis van my lewe

Hallo 

Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog!
 

Ik ben Leentje, een enthousiaste kleuterjuf in wording!
Binnenkort vertrek ik voor tien weken op ontwikkelingsstage naar Zuid-Afrika.
Ik zal er verblijven en stage geven in Stellenbosch, meerbepaald in Paarl en Klapmuts.


Ik vertrek op dinsdag 4 maart en zet terug voet in België op zondag 18 mei.
In die tussentijd zal je op deze blog al mijn avonturen, belevenissen, onvergetelijke verhalen en prachtige foto's kunnen bekijken.


Om het gemis wat te minderen, kunnen jullie altijd berichtjes op mijn blog achterlaten!


Hopelijk wordt het een mooi avontuur om nooit meer te vergeten.
Ik kijk er alvast naar uit en hoop dat jullie nog veel leesplezier beleven aan deze blog.



Liefs Leentje

6 opmerkingen:

  1. Go girl!
    Jij gaat die Afrikaantjes 'Some ass kicken!' :D

    Liefs,

    Lobke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een goede vlucht en een veilige aankomst. Nu is het avontuur echt begonnen! Geniet er van :-)

    juf Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier Leentje! Geniet ervan en natuurlijk ook van de lekkere chocolaatjes :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag leentje alles goed daar we missen u en hopen dat je vlug terug komt naar de chiro en ik kijk al uit naar om jou terug te en het zal een chiro weekend en een chiro kamp worden om nooit meer te vergeten

    Groetjes je kwiks kapoen Luna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles gaat hier heel goed! Zo leuk om te horen dat je met toch een beetje mist.
      Ons weekend wordt super leuk, beloofd! ;)

      Verwijderen